ma nov 20 @19:30 -
ma dec 11 @19:30 -
Fractievergadering

Politiek Café met Joyce Vermue

In het Kasteel van Batavia in Westkapelle, het roodste dorp van Walcheren, is zaterdagmiddag 4 maart het Zeeuwse lid van de Tweede Kamer Joyce Vermue  te gast. Joyce staat op plaats 38 van de kandidatenlijst en is woonachtig in Oostburg. De afdeling Veere organiseert die middag, vanaf ongeveer 16.00 uur, een politieke café in het Kasteel van Batavia. Samen met de Veerse wethouder Chris Maas uit Domburg zal Joyce in debat gaan met de aanwezigen. Ongetwijfeld zal daarbij de motivatie waarom Joyce actief is in de politiek doorklinken:

"De verhalen die ik in mijn contacten als sociaalwerker tegenkwam, hebben mij ervan overtuigd dat ik als volksvertegenwoordiger een bijdrage kan én wil leveren aan wetgeving die mensen in staat stelt het beste uit zichzelf te halen.”

Het sociale domein (op Walcheren) zal zaterdagmiddag 4 maart ongetwijfeld onderwerp van gesprek worden. Andere beleidsterreinen die zowel Joyce als ook Chris, na aan hun rode hart liggen zijn: het voortgezet onderwijs op Walcheren, de welzijnsvoorzieningen in de kernen, de leefbaarheid/werkgelegenheid (in een krimpregio) én natuurlijk de zeer omstreden Zeeuwse recreatieprojecten (Veerse Dam, Brouwerseiland én het Nollenbos-Westduinpark).

Het verkiezingsfestijn krijgt in ieder geval een happy slot. Een Westkappelse allround vrijwilliger wordt in het zonnetje gezet in het kader van de landelijke “heldencampagne”!

Het politieke debat in Westkapelle op zaterdag 4 maart begint omstreeks 16.00 uur en staat onder leiding van de  Koudekerkenaar Peter Meijs. Voor aanvang gaan partijgenoten en sympathisanten de straat op met rode rozen en campagnemateriaal.

ChrisM

Voor meer info kunt u contact opnemen met Frans de Bruijn, voorzitter afdeling Veere, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. , tel. 0118-584029.