ma jan 29 @19:30 - 09:30PM
ma feb 26 @19:30 - 09:30PM
Fractievergadering

IN GESPREK MET WOUTER VAN ZANDBRINK EN CHRIS MAAS

Wouter van Zandbrink, het nieuwe Eerste Kamerlid voor de Partij van de Arbeid is zaterdag 24 februari in Westkapelle. Hij ondersteunt die dag de gemeenteraadscampagne van PvdA/GroenLinks Veere.

Vanaf tien uur gaat hij op straat, bij de plaatselijke supermarkt, in gesprek met passanten. Lijsttrekker Chris Maas en andere kandidaten van PvdA/GroenLinks Veere zijn uiteraard ook aanwezig om vragen te beantwoorden. Lokale aandachtspunten maar ook landelijke thema’s kunnen daarbij aan de orde komen. Vanaf ongeveer half twaalf is Van Zandbrink, samen met Chris Maas, te vinden in het Kasteel van Batavia. Ze willen dan graag een uurtje koffiedrinken met zoveel mogelijk inwoners van Westkapelle (natuurlijk zijn ook niet inwoners welkom).

Van Zandbrink, die in Aagtekerke woont en elf staat op de kieslijst van PvdA/GroenLinks Veere, volgde recent  Marleen Barth op als lid van de Eerste Kamer. Eerder zat hij ook al in de kamer en de periode daarvoor was hij ondermeer gedeputeerde in Zeeland.

Wouter van Zandbrink bij de opening van het mosselseizoen foto ANP