• Bijeenkomst voor inwoners van Westkapelle op 19 oktober om 19.30 uur in het Polderhuis.

58745971 B46E 45FF 9661 E4436ABF4404Onderwerp: Achteruitgang Openbare Ruimte van Westkapelle.

In april van dit jaar is er een zwartboek verschenen over de kwaliteit van de openbare ruimte in het dorp Westkapelle. Daarin wordt beschreven dat er veel te weinig gebeurt om die op peil te houden en de lokale politiek, de gemeente en andere bestuurslagen de inwoners van Westkapelle in de steek laten.

De fractie PvdA/GroenLinks Veere wil hierover graag met inwoners van Westkapelle in gesprek. Daarbij willen we horen wat de achtergrond van deze klacht is, wat we als PvdA/GroenLinks hieraan kunnen doen, wat de gemeenteraad kan doen als daar een meerderheid voor is en wat inwoners van Westkapelle zelf kunnen ondernemen.

Daarbij is het voor ons belangrijk dat er een open gesprek is, we inwoners van Westkapelle op de hoogte houden van vervolgstappen en resultaten hiervan en haalbare afspraken maken. Wij willen daarmee zo veel als mogelijk voorkomen dat we nieuwe teleurstellingen organiseren voor betrokkenen.

U bent van harte welkom als inwoner van Westkapelle op 19 oktober om 19.30 uur in het Polderhuis Westkapelle, Zuidstraat 154-156. Inloop 19.15 uur met koffie. Afsluiting rond 21.30 uur.