Folderacties

FolderenDe verkiezingscampagne is in volle gang. Het eerste verkiezingsdebat is inmiddels gehouden en er volgen er nog meer. Drukke tijden dus voor de top van de lijst en de leden van het campagneteam. En ook leuk natuurlijk! Het geeft altijd weer een goed gevoel om samen in een intensieve campagne naar de verkiezingsdatum toe te werken. En dat uiteraard in de hoop dat het ook een goed resultaat geeft. Wat dat betreft mochten we in 2002 (4 zetels en een wethouder) en 2006 (5 zetels en een wethouder) niet klagen.

De campagne wordt natuurlijk gevoerd via ons fraaie foldermateriaal en de affiches, maar ook via website en Hyves, in de verschillende debatten en op straat in verschillende dorpen. Zo gaan we zaterdag 20 februari folderen in Serooskerke en Domburg en zaterdag 27 februari in Koudekerke en Westkapelle.

We zoeken daarvoor nog een aantal helpers, zodat we weer, net als voorgaande jaren, met een grote groep snel en opvallend die dorpen in de verkiezingssfeer brengen.We doen dus een beroep op onze leden en sympathisanten om op deze dagen, of één van die twee, acte de presence te geven en de kiezers te laten merken dat we er zijn.

De folderacties duren van ongeveer 10:00 uur tot 15:00 uur (inclusief broodje onderweg).