Mariko Peters voert campagne in Zeeland

Artikelindex

Bezoek Mariko Peters

Het Tweede Kamerlid Mariko Peters van GroenLinks bezocht Zeeland in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen. Zaterdag 20 februari stonden Schouwen-Duiveland, Veere, Vlissingen en Middelburg, op het programma met interessante projecten.

In Grijpskerke wordt de eerste klimaatneutrale straat van Zeeland gebouwd. Dat gebeurt door woningbouwcoöperatie Woonburg, die niet alleen bijdraagt aan de Vogelaarwijken, maar ook zorgt voor betaalbare, comfortabele en klimaatvriendelijke woningen in Zeeland.

Mariko werd door projectontwikkelaars Patric Harting en Walter Koens van  Marsaki geïnformeerd. Ook wethouder Jan Bostelaar en leden van de dorpsraad waren bij de ontvangst aanwezig.

In Middelburg was er de actie: Trek de groene streep. Door Mariko werd een groene streep getrokken op de Cleene Hoogeweg; tot daar mag de bebouwing komen, niet verder! De streep werd getrokken analoog aan de streep die wethouder Albert de Vries trok op het Damplein om de finish van de Giro te markeren.

GroenLinks wil met de groene streep de Middelburgse landhonger in ons Nationaal Landschap Walcheren een halt toe roepen.

Lees ook het artikel in de PZC: http://www.pzc.nl/regio/walcheren/6278484/Halt-aan-landhonger-Middelburg.ece

Klik door naar de volgende pagina voor meer foto's