Wat hebben we bereikt de afgelopen twee jaar (deel 1)

Scholen, dorpshuizen, gymzalen en sporthal.
De raadsleden en wethouder Chris Maas van PvdA/GroenLinks Veere hebben zich hard gemaakt voor gemeenschapsvoorzieningen op maat in alle Veerse kernen, met een prachtig resultaat. Er zijn plannen en geld voor het bouwen of het vernieuwen en verduurzamen van de gemeenschapsvoorzieningen in Westkapelle, Oostkapelle, Aagtekerke (zie ook foto) en Serooskerke en daarna in de andere kernen. De plannen zijn gemaakt samen met inwoners, gebruikers, scholen en verenigingen. De nieuwbouw van het toegangs- en kleedgebouw van Zwembad de Goudvijver in Serooskerke is in volle gang. Met de renovatie en verduurzaming van de Halve Maan in Oostkapelle wordt binnenkort gestart. Het plan voor een prachtig dorpshuis met beweegruimte in Aagtekerke is klaar.

De overige projecten worden wat PvdA/GroenLinks Veere betreft in goed overleg met betrokkenen uitgewerkt en de komende twee, drie jaar uitgevoerd. Een stem op PvdA/GroenLinks Veere is een stem op uitvoering van al deze mooie plannen.